Kurumuş ve yıpranmış cildin bariyer dokusunu yeniden onarmaya destek olacak ve ciltteki iltihaplanmayı azaltacak özel formülasyonda cilt için faydalı etkileri ile bilinen nadide sabit yağlardan shea yağı ,doğal bir E vitamini zengini argan yağı ,haşhaş yağı ve cildin kendi ürettiği sebuma eşdeğer olan jojoba yağının çok özel bir susuz balsam formunda doğal balmumu İle birleşmiş ,lavanta ve defne uçucu yağları İle de güçlendirilmiştir .
Cilt bakım ürünlerinde kullanılan Lavandula Angustifolia yağının içeriğindeki linalol ve geraniolün antioksidan özellikleri ciltte çeşitli nedenler ile oluşmuş yaralar ve alerjik reaksiyonlara bağlı cilt bozulması İle savaşır .Defne yağının (Laurus Nobilis) bileşiminde olan 1,8-sineol, α-pinene ve β-pinene’nin antioksidan ve antienflamatuar özelliği ve kan dolaşımını hızlandırıcı etkisi ile erken yaşlanmanın önüne geçilmesi cilt kuruluğunda,çatlakların onarılmasında etkilidir ve cildin nemlendirilmesine destek olur. Ayrıca çeşitli virüs ve mantarlar dahil etkin bir antimikrobialdir.

• İçeriğinde İngiliz farmakopesine uygun eczacılık fakültesi analizli naturel bileşenler kullanılmıştır
  • Kurumaya ve tahrişe yatkın eller ,dirsekler ,ayaklar ve cildin diğer bölümlerinin bakımında günde 2-3 defa sürülerek kullanılabilir.
  • Egzama ve Sedef gibi hastalıkların medikal tedavisinin yanısıra bakım ürünü olarak tercih edilebilir .
  • Yüzde yüz doğal formülasyondur.
  • Parfüm,paraben ,SLS ,mineral yağlar ,petrol türevleri içermez.

❌Medikal ilaç değildir.

❌Yoğun formülasyonu nedeni ile günlük yüz bakımında kullanılması tavsiye edilmez.

❌Ürünlerimiz hayvanlar üzerinde test edilmez.